piątek, 2 sierpnia 2013

LOKOMOTYWY W KRZESZOWICACH

stare lokomotywy
Jeszcze kilka lat temu na stacji kolejowej w Krzeszowicach stał rząd starych lokomotyw. Nikt o nie dbał, bo były raczej zardzewiałe i szkoda, bo ładnie wyglądały i mogły nadal nadawać charakter stacji Krzeszowice. Jednak ostatnio jak jechałam pociągiem do Katowic, to stwierdziłam, że starych ciuchci już nie ma. Może ktoś się nimi zaopiekował? Bo nie chce mi się w głowie zmieścić, żeby miały zostać wyrzucone. Może ktoś wie, co się z nimi stało?
Przypomniałam sobie, że mam je na zdjęciach :), gdybym wiedziała, że znikną, to zrobiłabym tych zdjęć więcej.

stare lokomotywy

stare lokomotywy

stare lokomotywy

stare lokomotywy

stare lokomotywy

stare lokomotywy

stare lokomotywy

stare lokomotywy

stare lokomotywy

stare lokomotywy

stare lokomotywy


2 komentarze:

  1. "ciuchcie" zostały sprzedane za 2000zł netto na "żyletki"
    jest tam na stacji taki "pan roman", on wie o czym pisze:) prawda Romuś?;)
    szkoda, bo nawet zardzewiale dobrze wpisywaly się w klimat tamtej stacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info :)
    Szkoda, że miasto na to pozwoliło, one przecież były naprawdę piękne i w tej chwili już zabytkowe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...